Zahtjev pod brojem DRP – 37435 koji je predan 29. januara 1886.godine njemačoj imperijalnoj kancelariji za patente smatra se rodnim listom automobila. Čovjek koji se usudio napraviti "kočiju bez konja" tog dana predao je patent pod imenom "vozilo pogonjeno na benzinski motor" zvao se Carl Benz(o patentu više u sledećem članku). Međutim, trebalo je proći 40 godina mukotrpnog rada i splet nevjerovatnih okolnosti da bi se Benzovo prezime upisalo u naziv jednog od omiljenih proizvođača njemačkih automobila.

Carl Benz

Samo 140km od Benzove radionice u Meinheimu, u malom mjestu pored Stutgarta, dva imena upisala su se u istoriju auto industrije. Gottlieb Daimler i Wilhelm Maybach su 1890.godine proizveli i prodali prvi četvorocilindrični ulični automobil koji je bio spreman za korištenje. Kompanija zvala se Daimler Motorengesellschaft (DMG). Njihovim naporima i rješenjima, po prvi put, automobil je bio dostupan za sve koji su imali novca da ga kupe.

Gottlieb Daimler
Wilhelm Maybach

Automobil u to doba predstavljao je nešto novo, nepotrebno, ekscentrično i jako skupo. Par proizvođača automobila borilo se za pažnju i novac male grupe ljudi u višem sloju društva koji su si mogli priuštiti automobil. Deset godina nakon predstavljanja prvog automobila dostupnog za kupovinu, Daimler je preminuo i kompaniju kao glavni inžinjer preuzeo je Maybach.

 U tom momentu u priču ulazi čovjek po imenu Emil Jillinek, trgovac automobilima i trkač. Emil je zasigurno osoba koja je najzaslužnija što je automobil ušao u mainstreem svjetske elite i popločao put o ideji automobila kao glavnom načinu transporta. 

Emil Jillinek

Emil Jillinek kupovao je automobile od Daimler AG i zajedno sa Maybachom unapređivao ih za utrke radeći na njihovim performansama i pouzdanosti. Na utrkama je postizao odlične rezultate i svakom pobjedom njegov kredibilitet u auto industriji je rastao, kao i prodaja modifikovanih automobila. Proslavio se čuvenim citatom - "Ljudi će kupovati ono što pobjeđuje". 

A taj "modifikovani automobil" imao je ime. Emil je imao kćerku po imenu Mercedes i u njenu čast svi Daimlerovi modifikovani automobili nosili su ime Mercedes. Brend Mercedes službeno je registrovan od strane Daimler Motorengesellschaft (DMG) 23.Septembra 1902. godine.

Iako je auto industrija imala svoje početke u Njemačkoj, mnoge države kao što su SAD i Francuska ušle su u utrku za potrošačima, prepoznavajući auto industriju kao novu granu globalne privrede. Daimler i Benz bili su konkurencija skoro 40 godina, do te istorijske 1926 godine, kada su Benz i Maybach odlučili spojiti svoje dvije firme. Nastao je Daimler-Benz AG, tada najveći proizvođač motora u njemačkoj. Kompanija je naslijedila prepoznatljivu Daimlerovu trokraku zvijezdu koja simbolizira proizvodnju vozila za zemlju, vodu i zrak i dogovoreno je da će svako vozilo koje je proizvedeno za promet zemljom imati ime Mercedes-Benz.